چگونه با ماشین دنده اتوماتیک رانندگی کنیم
چگونه
1
ترمز دستی را بخوابانید. پدال ترمز را نگه دارید. سوییچ را بگردانید و استارت بزنید.
2
3
پا را از روی ترمز برداشته و حرکت کنید. به مرور فشار روی گاز را بیشتر کنید.
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
درباره مراحل ابتدایی طراحی سایت چه میدانید | 1 | 8200 | leylon |
سایت نمایشگاه ماشین | 0 | 4871 | limootorsh |
سانتافه ٢٠١٤ سفارس اروپا | 0 | 4840 | lili |
آِیامیل لنگ و یاتاقان ثابت و متحرک و همچنین پمپ روغن تیبا با پراید فرق داره؟ | 0 | 5890 | mehdihanifehlo |
خرید و فروش 206 تا84 | 3 | 9256 | naeejali |
تویوتا کمری 2007 GLX سفید چند تکه رنگ - تعویضی ندارد | 3 | 13643 | ahmaddd |
فروش فوری بی ام و 535i | 0 | 7000 | shahabstar |
فروش خودروی برلیانس H330 | 0 | 9898 | daram |
علت لرزش پراید تو سرعت بالا چیه؟اگه می دونید راهنمایی کنید | 2 | 12397 | elahe67720 |
فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵/پوست پیازی روشن متالیک | 0 | 9068 | milad007 |
اموزش تصویری رانندگی با ماشین دنده اتومات
یکی از ویژگی های جعبه دنده های خودکار اتومبیل این است که اگر راننده قصد سبقت گرفتن از خودروهای دیگر، بالا رفتن از سربالایی و یا پایین آمدن از یک سراشیبی را داشته باشد، می تواند مناسبترین دنده را بدون دخالت راننده انتخاب کند که البته نحوه انجام این عمل تا حد بسیار زیادی به کارایی گیربکس، راندمان موتور و نحوه برنامه ریزی واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و… بستگی دارد اما حتی در اتومبیل های مجهز به گیربکس اتوماتیک، راننده می تواند در صورت تمایل در تعویض دنده ها کنترل داشته باشد و با تغییر عادات رانندگی خود و استفاده از دنده های سبکتر در موقع معین هم، باعث افزایش نیروی تولید و به دنبال آن افزایش راندمان شود.
تعویض دنده در گیربکس اتوماتیک
عملکرد جعبه دنده خودکا در اتومبیل توسط کامپیوتر کنترل می شود و به گونه ای برنامه ریزی شده که موتور همواره در مناسب ترین شرایط از نظر دور موتور نگه می دارد بنابراین هر زمان که میزان دور موتور از حد معینی تجاوز می کند، گیربکس به طور خودکار دنده را سبک کرده تا اینکه موتور با دور پایین تری به حرکت خود ادامه دهد. ضمناً هنگامی که میزان دور موتور پایین تر از حد معین شود مجدداً گیربکس به طور خودکار دنده را سنگین کرده تا بتواند در دور بالاتر، میزان نیروی مورد نیاز را تولید کند.
چگونگی سنگین کردن دنده
وادار کردن یک گیربکس اتوماتیک به تعویض و سنگین کردن دنده، کار آسانی بوده و کافی است به این صورت عمل کنید:
1- به منظور افزایش میزان دور موتور و رساندن آن به میزانی فراتر از حد مجاز، پای خود را تا حد امکان روی پدال گاز فشار دهید. معمولا این حالت در شرایطی اتفاق می افتد که قصد سبقت گرفتن یا ورود سریع به یک بزرگراه را داشته باشید.
2- بعد از آنکه تعویض دنده ها و معکوس شدن آنها انجام گرفت، می توانید به منظور جلوگیری از افزایش بیش از حد سرعت حرکت فشار پای خود را روی پدال گاز کاهش دهید.
3- بعد از بالا رفتن از یک سربالایی و یا سبقت از اتومبیل مورد نظر، این امکان را به گیربکس بدهید که دنده سبکتر را انتخاب کند این امر هنگامی که نیازی به فشار اوردن به موتور نباشد، به صورت خودکار اتفاق می افتند
چگونگی سبک کردن دنده
برای وادار کردن یک گیربکس اتوماتیک به سبک تر کردن و انتخاب دنده های پایین تر در حین حرکت به این صورت عمل کنید.
1- جهت نزدیک شدن به وضعیتی که نیازمند استفاده از دنده های سبکتر در گیربکس هستید، کافی است فشار پای خود را روی پدال گاز کاهش دهید.
2- امکان سبک کردن دنده را به گیربکس بدهید.
3- سعی کنید تا زمانی که مایل هستید، با ثابت نگه داشتن سرعت حرکت، دنده انتخابی در گیربکس را تغییر ندهید.
چگونگی استفاده صحیح از دنده های کمی
شرایط خاصی وجود دارد که راننده نیاز به استفاده از دنده های کمکی که در جعبه دنده های خودکار با لیبل هایی مانند <<1>>، <<2>> و یا <<L>> مشخص می شود دارد. اما در هر موردی به کارگیری نامناسب آنها می تواند موجب آسیب دیدگی گیربکس شود. لذا لازم است که در موارد زیر، این نکات رعایت گردد.
1- یدک کشیدن بارهای سنگین:
چنانچه برای یدک کشیدن بارهای سنگین مانند قایق، وانت، کامیونت، و… از دنده های کمکی استفاده نکنید احتمال دارد گیربکس آسیب ببیند. زیرا کارکرد آنها به گونه ای برنامه ریزی شده که فقط با وزن خود خودرو متناسب باشد. لذا زمانی که تغییر زیادی در این وزن ایجاد می شود تاثیرات مخربی روی گیربکس خواهد داشت. به کارگیری دنده های کمکی در چنین مواردی این اطمینان را به وجود می آورد که مجموعه جعبه دنده برای حمل بار از دور موتورهای بالاتر استفاده میکند.
2- بالا رفتن از سربالایی تند:
گیربکس اتوماتیک خودرو هنگام بالا رفتن از سربالایی و پرشیب یکی تپه با مسیرهای کوهستانی دشوار، در وضعیتی مشابه و یدک کشیدن بارهای سنگین قرا می گیرد، زیرا نیروی جاذبه با پس کشیدن خودرو، در اصل همان کاری را انجام می دهد که بار سنگین در شرایط معمولی انجام می دهد. لذا مادامی که در حال بالا رفتن از یک سربالایی دشوار هستید. حتما از دنده کمک گیربکس استفاده کنید.
3- پایین آمدن از یک سراشیبی تند و تیز:
یکی از شیوه هایی که برخی رانندگان از آن آگاهی ندارند، استفاده از دنده های کمکی در پایین آمدن از سراشیبی های تند است. انجام این کار باعث صرفه جویی در استفاده از سیستم ترمز و طولانی تردن عمر لنت ها می شود. ترمز گرفتن در حین پایین آمدن از سراشیبی ها می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد آنها و بعضا از دست دادن توان توقف توسط ترمز ها شود، بنابراین انتخاب دنده های کمکی یا سنگین و استفاده از چیزی به نام ترمز موتور ( یعنی جذب بخشی از نیروی سراشیبی توسط پیستون های موتور)، باعث کاهش سرعت پایین آمدن می شود. البته هنوز هم در چنین وضعیتی شما به نیروی ترمز احتیاج خواهید داشت ولی اینگونه، در بخش عمده ای از طول سفر از استفاده از آن خودداری می کنید.
اختصاصی پارس تیونینگ
برگرفته از مجله ماشین
در ماشین هایی مثل سوناتا و امثال ماشین هایی که " تیپترونیک " هستند ; این توانایی رو داریم که از سه حالت دنده استفاده کنیم :
» حالت معمولی : دنده رو حالت "D" قرار می گیره ; با گاز دادن به ماشین و دور موتور رو رسوندن به 2500 تا 3500 دنده رو عوض میکنه برامون و اگه تخته کنیم روی 4000 تا تعویض میزنه و اگر هم بی هوا و ناگهانی تا آخر فشار بدیم واسمون معکوس میکشه!
» حالت اسپرت : دنده رو حالت تیپ ترونیک که دور موتور رو براموت تا رد لاین پر میکنه و بعدش تعویض میده
» حالت ترونیک : دنده رو حالت تیپ ترونیک که دیگه اینبار تعویض هاش دسته خودمونه و با بالا و پایین کردن دنده ; تعویض میدیم دنده رو ! و حالا یه بحثی هم هست ! که یوقت اگه اشتب دنده بدی مثلا 4 به 1 دیگه هوشمند نیست و گیربکس و تعمیرگاه تورا میخواند!!!
یه نوع گیربکس دیگه هم هستن که حالت تیپترونیک ندارن ; معروف ترینشو اگه گفتین ؟ بگم ؟ بگم ؟ ماکسیما !
دراین وضعیت اگه بی هوا و ناگهانی گاز رو تا آخر فشار بدیم 2 تا دنده معکوس میکشه مثلا از 4 میاد 2
*(P موقع پارک گذاشته میشه//////R دنده عقب/////N خلاص///// درایو که برای حرکت)
که توصیه شده از N به D در حین حرکت استفاده نشه
////////////////////////////////////////////////////////
البته تو اغلب خودروهای جدید مثل لندکروز c200 اگر در حالت دستی دندهء مناسب داده نشه دنده تعویض نمیشه و سیستم
یک آلارمی رو پخش میکنه که نشان از هوشمند بودن سیستم میده
کنار دسته دندهء لندکروز یک کلید وجود داره اگر بسمت راست بدیم میشه pwr واگر بسمت چپ فشار بدیم میشه 2nd
که حالت اول به معنی همون حالت اسپرت و حالت دوم همون حالت نرم (لغزنده)و قسمت وسط هم حالت استاندارد هستش
در مورد ماشین های آمریکایی قدیمی هم کنار گیربکس یک شیلنگ هستش که قطرش اندازهء خودکاره اگه اونو دربیاریم
(البته یک مقدار روغن از توش میریزه)یک پیچ رو مشاهده میکنیم که اگر اون پیچ رو ببندیم فشار توربین بالاتر میره و
دنده دیرتر و در دور بالاتری تعویض میشه ولی اگر اونو باز کنیم دنده زود تر و نرمتر تعویض میشه
////////////////////////////////////////////////////
منبع:
http://www.iraniantuning.com/t1367/
111، 132، 141، abs، cng، ecu، ecuهای نصب شده، ef7، gts، iraniantuning.com، tuning، فلش خور، فن کولر خودرو، فنر فابریک، فنر کوتاه، فنر بندی، فنر ریس، فیوز ماشین، فاق لاستیک، فرمون، فرمان، فروم ماشین، فروش 206، فروش ماشین، فروش پراید، فروش دست دوم، فروش سمند، قیمت ماشین، قیمت بنزین، قیمت خودرو، قدیمی، قطعه شناسی، لوکس فروشی، لوازم لوکس ماشین، لوازم ماشین، لوازم یدکی ماشین، لوازم خودرو، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، لیفان، لیست قیمت ماشین، لامپ stop، مقاله ماشین، مقاله تیونینگ، مقاله خودرو، مقاله سیستم صوتی، منیفولد، مهندسی ماشین، مهندسی خودرو، مهارت های رانندگی، مهارت رانندگی، موتور، موتور ef7، موتور ماشین من، موتور xu7، موتور شو، موج نیکان، مکمل سوخت، مانیفولد، ماکسیما، ماشین، ماشین قیمت، ماشین من، ماشین مسابقه ای، ماشین ها، ماشین های آمریکایی، ماشین ایرانی اسپرت، ماشین اسپورت، ماشین اسپرت، ماشین بازی، ماشین جدید، ماشین خارجی، ماشین داخلی، ماشین دست دوم، ماشینی، مباحث ماشین، مباحث خودرو، مباحث خودرویی، مدار سیستم خنک کاری، مشخصات فنی، مشخصات فنی خودرو، مشخصات ماشین، مصرف سوخت، معکوس، معاینه فنی، نقص های زانتیا، نمایشگاه تیونینگ، چیست؟، چگونگی رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک، نحوه کار با ماشین دنده اتوماتیک، نحوه کار با دنده اتوماتیک، نحوه رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک، نحوه رانندگی با دنده اتوماتیک، چراغ خطر اسپورت، نشت رادیات، نصب باتری ماشین، هوشمند، هدیونیت، ووفر، والپیپر ماشین، والپیپر خودرو، والپیپرماشین، وایر، واشر سرسیلندر، وجود، یو اس بی خور، یاتاقان، کلوپ ماشین های فرانسوی، کلوپ ماشین های آلمانی، کلوپ ماشین های آمریکایی، کلوپ ماشین های انگلیسی، کلوپ ماشین های ایتالیایی، کمک فنر، کمک فنر بریدن، کولر ماشین، کولر پراید، کولردار، کوئی، کپسول گاز، کاهش مصرف، کاهش مصرف سوخت، کاوازاکی، کار با دنده اتوماتیک، کارواش، کارت سوخت، کارتینگ، کاغذ دیواری، کاغذ دیواری ماشین، کاغذ دیواری خودرو، کاغذدیواری ماشین، کرمان موتور، کردن، گواهینامه، گواهینامه رانندگی، گیج روغن، گیربکس، گیربکس اوتومات، گالری تصاویر ماشین، گالری عکس موتور، گالری عکس ماشین، گالری عکس خودرو، گاز مایع، گاز کولر، گاز خور، گاز دادن، گشتاور، پنچر، پنچر گیری، پولیش، پولیش کردن، پولیش کشیدن، پولیش زدن، پورت و پولیش، پیچ گاز، پیست، پیست آزادی، پیش فروش ماشین، پارک دوبل، پخش، پخش ماشین، پراید، پراید کف خواب، پراید اسپورت، پراید تیونینگ، پراید سالم، www.iraniantuning.com، ؟، آموزش، آموزش نصب دینام، آموزش پنچر گیری، آموزش پارک، آموزش آپاراتی، آموزش استفاده از دنده اتوماتیک، آموزش تیونینگ، آموزش تعمیر، آموزش تعمیر کولر، آموزش دنده اتوماتیک، آموزش دیریفت، آموزش دریفت، آموزش رانندگی، آموزش رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک، آموزش رانندگی با دنده اتوماتیک، آموزش رانندگی دنده اتوماتیک، آمپیلی، آمریکایی، آگهی خرید و فروش ماشین، آگهی رایگان، آپشن ماشین، آپشن های خودرو، آب بندی، ال 90، الیاژ خاص، ام وی ام، ام تی ایکس، اموزش دنده اتومات، انژکتور، انژکتور شوی، انجمن ماشین، انجمن تخصصی، اوتول، اوتومبیل، ای سی یو، ایمنی ماشین، ایمنی خودرو، ایران ماشین، ایران تیونینگ، ایرانی، ایرانین تیونینگ، ایرانیان، ایرانیان تیونینگ، ایرانخودرو، ایربگ، اتوماتیک، اتومبیل، اخبار ماشین، اخبار بنزین، اخبار خودرو، اخبار خودرویی، ارتفاع ماشین، ارتفاع خودرو، ارتفاع خورده، ارتفاع زانیا، اسید باتری، اسپورت کردن ماشین، اسپرت، اسپرت کردن ماشین، استفاده از دنده اتوماتیک، استپر، استاندارد، بنز، بنزین، بنزین سوپر، بوستر، بیمه بدنه، بیمه خودرو، بیمه شخص ثالث، باند، باتری ماشین، باتری خودرو، بازی ماشین، بازکردن سپر، بازار، بازار خودرو، باطری ماشین، باطری خودرو، بخاری ماشین، بخاری پراید، برق ماشین، برق خودرو، برق دزدی، برای، بررسی ماشین، بررسی خودرو، تقویت موتور، تقویت مانیفولد، تقویت بوستر، تقویت ترمز گیری، تی کاف، تیون کردن، تیونینگ، تیونینگ 206، تیونینگ موتور، تیونینگ ماشین، تیونینگ ایرانیان، تیونینگ خودرو، تیوبلس، تکنولوژی خودرو، تالار تخصصی خودرو، تالار خودرو، تاپیک ماشین، تاپیک خودرو، تاپیک زانتیا، تخته کردن، تخته گاز، ترموستات، ترمز، ترمز abs، ترمز دستی، تست رانندگی، تعلیق، تعمیر ماشین، تعمیر پیکان، تعمیر پژو، تعمیر پراید، تعمیرگاه، تعمیرگاه مجاز، تعمیرگاه مجازی، ثبت نام ماشین، ثبت نام ایران خودرو، ثبت نام خودرو، جی بی ال، جایگاه گاز، جعبه دنده، حواله ماشین، حواله خودرو، خودرو، خودرو جدید، خودرو دست دوم، خاموش کردن ماشین، خرید 206، خرید ماشین، خرید و فروش ماشین، خرید و فروش خودرو، خرید و فروش ضبط، خرید پراید، خرید اینترنتی، خرید سمند، خرید سیستم، خرید سر اگزوز، خرید ضبط ماشین، خریدوفروش، خط و خش ماشین، دمای موتور، دمای موتور ماشین، دمای ماشین، دنده، دنده معکوس، دنده اوتومات، دنده اوتوماتیک;آموزش، دنده اتومات، دنده اتوماتیک، دنده عقب، دوم، دوو، دووسیلو، دوگانه سوز، دوگانه سوز کردن، دور فن پایین، دور موتور، دینام، دانشگاه ماشین، دانشگاه خودرو، دادن، دریفت، درگ، درج آگهی، درجه موتور، دزدی، دزدگیر، رفع عیوب، رفع عیوب پژو، رفع عیوب پراید، رفع عیوب خودروهای ایرانی، رفع عیب کولر پراید، رفع عیب انژکتور، روغن، روغن سوزی، رینگ و لاستیک، رینگ اسپرت، رانندگي با ماشين دنده اتوماتيك، رانندگي با دنده اتوماتيك، رانندگی، رانندگی با ماشین دنده اتومات، رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک، رانندگی با دنده اتومات، رانندگی حرفه ای، راهنمای استفاده از دنده اتوماتیک، راهنمای دنده اتوماتیک، رادیاتور، راست، زانتیا، سمند و پژو به بالا، سنسور، سنسور پارک، سنسور باران، سنسور سیستم، سهمیه بندی، سهمیه بنزین، سوناتا، سوپاپ، سوپر، سوخت، سی ان جی، سیلندر، سیلندر خطی، سیستم، سیستم ماشین، سیستم ایمنی، سیستم بستن، سیستم دزدگیر، سیستم صوتی، سان روف، سایپا، سایت ماشین، سایت تیونینگ، سایت تخصصی خودرو، سایت خودرو، سائیدگی موتور، ساب، ساب و باند، ساب ووفر، سبقت، شمع، شمع و وایر، شیشه دودی، شارژ گاز کولر، شده، شست شوی ماشین، شستن ماشین، شستت انژکتور، صدمه جدی، ضریب تراکم، طریقه رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک، طریقه رانندگی با دنده اتومات، طرز استفاده از دنده اتوماتیک، طرز رانندگی با ماشین دنده اتوماتیک، عیب یابی ماشین، عیب یابی خودرو، عکس، عکس ماشین، عکس تیونینگ، عکس تصادف، عکس خودرو
چگونه ها » خودرو » ماشین » چگونه با ماشین دنده اتوماتیک رانندگی کنیم
ترمز دستی را بخوابانید. پدال ترمز را نگه دارید. سوییچ را بگردانید و استارت بزنید.
پا را از روی ترمز برداشته و حرکت کنید. به مرور فشار روی گاز را بیشتر کنید.
////////////////////////////////////////////////////////////
ارسال شده توسط Keivan.Maaf | در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ | در بخش مشکل فنی | ۱ نظر
با عرض سلام
بنده اتومبیل اکتیون مدل ۲۰۱۲ دارم که حدود چند ماه اخیر دچار مشکل ناشناخته عدم تعویض دنده در مواقع نامشخص شده.
مثلا ممکنه که حتی ۱۰۰کیلومتر هم طی بشه اما گیربکس خوب کار کنه و گاهی که در ابتدای حرکت اقدام به تعویض دنده نمیکنه؟ حتی با فشار پدال گاز و شده که حدود چند کیلومتر با همون دنده سنگین (یک) رفتم ، یکدفعه آزاد کرده. و تعویض دنده انجام داده . این مشکل در دیاگ نشون داده نمیشه و هیچ آلارم (چراغی) پشت آمپر روشن نمیشه.نمایندگی مرکزی هم در زمان نست کردن مشکلی را ندیده و تشخیص نداده.
تشکر میکنم اگر راهنمایی بفرمایید.
سلام و ممنون از اینکه بدون هیچ چشم داشتی وقت صرف پسخ دادن به سوالات میکنید.
من ۲۰۷ اتومات مدل ۸۹ با ۶۴۰۰۰ کیلومتر کارکرد دارم.
تنها مشکلم اینه که در پنجاه درصد مواقع وقتی ماشین در دنده ۳ هست و مثلا ناگهان به سرعت گیر میرسم و ترمز میکنم ، در هنگام ترمز و زمانی که گیربگس اقدام به معکوس دادن میکند ، با یک تقه یا بهتر بگویم کله کردن مواجه میشوم ، لطفا راهنمایی کنید.
ارسال شده توسط amirmasnavian | در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ | در بخش مشکل فنی | ۱ نظر
با سلام ، اتومبیل ۲۰۷ اتوماتیک من در حال حرکت هیچ مشکلی ندارد ولی در برخی مواقع وقتی جایی ترمز می گیرم و توقف می کنم و بعد وقتی پدال گاز را برای حرکت مجدد فشار می دهم اول حرکت نمی کند و سپس یک دفعه با ضربه حرکت می کند ، شبیه حالتی که از پشت ضربه ای به اتومبیل وارد شده ، آیا مشکل جدی وجود دارد؟ آیا باید گیربکس باز شود؟ آیا باید وقت قبلی از آن تعمیرگاه بگیرم؟ پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم
سلام من مورانو ۲۰۰۸خریدم اخیرا” وقتی ترمز میگیرم و ماشین به حالت سکون میخواد بایسته و همچنین ایست کامل ماشین شروع به لرزش میکنه اشکال از چی میتونه باشه؟موتور خودرو را چک کردم سالم بود و مشکلی نداشت.
سلام
به نظرم اگر فروش اینترنتی لوازم گیربکس را انجام دهید بسار عالی میشد
با سلام و سپاس
مدتی است ماشین نشتی کم روغن از زیر گیربکس از قسمت فلای ویل دارد. در شهرستان هستم بردم نمایندگی گفت اگر در حد کاسه نمد پمپ روغن باشه انجام می دهند ولی به بعدش باید بیام تهران
سوالم اینه غیر از کاسه نمد چه ایراد دیگری میتونه بوجود بیاره و در این صورت هزینه اش تا چه حدودی است. آیا اگر کل پمپ روغن رو سفارش بدم و عوض کنن باز هم نیاز به آمدن به تهران است آخه جنوب کجا- تهران کجا خداوکیلی سخته ؟!
گیربکس هیچ مشکلی نداره و بسیار نرم کار میکنه خیلی راضی هستم (۱۰۰ هزار کارکرد و الان هم موقع تعویض بار دوم روغنش هست)
تشکر
با سلام
من یک توسان ٢٠١٠ با کارکرد ١١۵٠٠٠کیلومتر خریدم نمایندگی چک کرده و میگه گیربکس سالم هست موقع حرکت هم دنده ها بخوبی.تعویض میشه ولی موقع توقف روی سربالایی در حالتی که دنده رویD هست حتما باید پدال ترمز رو هم بگیرم در غیر اینصورت ماشین انگار روی Nهست عقب عقب میرود ایا این عیب هست ونیاز به تعمیر هست یا خیر?
با درود و خسته نباشید
من این ماشینو تازه گرفتم و الان در شهرستان هستم
این ماشین در مورخه ۹۴/۴/۱۶ با شماره فاکتور ۱۸۵۸۸ در مرکز شما سرویس شده است
مشکلی که دارم اینه که وقتی دنده عقب میزنم با تقه همراه است لطفا راهنمایی کنید تا چیکار کنم
و اینکه اگه لازم باشه به تهران بیام چون از شهرستان میام ایا می توانید کار منو سریعتر انجام بدید
با تشکر
ارسال شده توسط Jalal khezri | در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ | در بخش سوال فنی, مشکل فنی | ۲ نظر
باسلام.ماشین من دربعضی مواقع دیر عمل میکنه و با تقه حرکت میکنه بعدازمدتی کارکرد یهو ترمزمیگیرم براحرکت دوباره باتقه حرکت میکنه انگار از پشت به ماشینت میزنن
با سلام به گروه تخصصی کاپ سرویس
می خواستم بدونم شما آموزش هم می دین یا نه
کارآموز هم می گیرید اگر می گیرید باید به کجا
مراجعه کنم برام مهمه اگر هم کار آموز نمی گیرید
لطفا مرکز آموزش بهم معرفی کنید
باتشکر
منبع:
http://cupservice.ir/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85/