
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
درباره مراحل ابتدایی طراحی سایت چه میدانید | 1 | 8201 | leylon |
سایت نمایشگاه ماشین | 0 | 4872 | limootorsh |
سانتافه ٢٠١٤ سفارس اروپا | 0 | 4841 | lili |
آِیامیل لنگ و یاتاقان ثابت و متحرک و همچنین پمپ روغن تیبا با پراید فرق داره؟ | 0 | 5891 | mehdihanifehlo |
خرید و فروش 206 تا84 | 3 | 9257 | naeejali |
تویوتا کمری 2007 GLX سفید چند تکه رنگ - تعویضی ندارد | 3 | 13644 | ahmaddd |
فروش فوری بی ام و 535i | 0 | 7001 | shahabstar |
فروش خودروی برلیانس H330 | 0 | 9899 | daram |
علت لرزش پراید تو سرعت بالا چیه؟اگه می دونید راهنمایی کنید | 2 | 12398 | elahe67720 |
فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵/پوست پیازی روشن متالیک | 0 | 9069 | milad007 |
نظرات (28) کاربر عضو:
کاربر مهمان:
فکر نکنم بنز بخواد با آبروی 100ساله اش بازی کنه و با این خودرو ساز نماهای داخلی در بحث تولید سواری همکاری کنه
روحـــانی مچکریــــــم
میشه لطفا یک قرارداد هم با شرکت پورشه ببندید
که مردم تنوع داشته باشند.
آخر این همه رفت و آمدها باز تولید خودروهای چینی در ایران و محصولات بنجل ایران خودرو، همش شعاره
در دورانه خاتمی هم e class در ایران منتاژ میشد.
موتورپیکان رو نذارن داخل بدنه بنزs 500 بعدش بشه بنز آردی اس 500
فکرش رو بکن.... مثلا فراری ساخت ایران...الکی...
یه زمانی هم نوشته شد بنز تاکسی میشود در ایران!
بعد رسیدیم به پروتون های مالزی! و رنو21
آخه این مملکت که ثبات نداره یهو دیدی ورق برگشت یک احمقی مثل احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شد بد دوباره تحریم انوقت این شرکتهای آلمانی که میان اینجا دوباره ول میشه ما میمونیم و همان گاریهای ایران خودرو
ایدن نیست ایدم صحیح است لطفا اصلاح فرمایید
مونتاژ خودرو در ایران تا کی؟ 50 سال است که داریم با این شرکت و آن شرکت مذاکره می کنیم که یک یا چند مدل را در ایران مونتاژ نماییم، پس کی می خواهیم خودمان صاحب یک برند شویم؟
علت اینکه مثل خودروسازهای چینی که عمری در حد یک یا دو ده دارند ایران نتوانسته صاحب برند شود چیست؟ مثال از خودرو سازهای کره ای نمی زنیم که آنها گوی صبقت را از ما برده اند؟
آیا علت وجود مافیای در صنعت خودرو داخلی و خارجی نیست؟ کسانی هستند در این صنعت که منافع شخصی آنها در عدم پا گرفتن این صنعت در ایران است همان انحصاری که در صنعت هسته ای در دنیا حاکم است در این صنعت هم هست. برای آنکه این صنعت پا بگیرد باید انقلابی در این صنعت رخ دهد و تمامی عوامل تصمیم گیر خلع مسئولیت شوند
بنز اینجا مونتاژ بشه یا آلمان با افغانستان.. بنزه.....بنز....
به امید ورشکستگی ایران فرغون. یا به سر عقل امدن
پراید جدید با موتور پرقدرت بنز با فرمان هیدرولیک و کولررررررر ! به به :)
باز هم مونتاژ!!!!بس کنید این بساط را .دانش فنی خودرو هرگز به ایران نخواهد آمد .آن دوران گذشت.بگذارید خودروهای کم مصرف و بهای متوسط به مملکت وارد شده هم کمکی به حفظ محیط زیست شده وهم آلودگی هوا کاهش خواهد یافت.ملت را بیش از این اسیر دو خودروساز نکنید.از این امکانات صنایع کالاهای با ارزش افزوده تولید شده هم باعث اشتغال و صادرات خواهد شد.ضمنا از تنوع خودروهای واردتی کاسته شود تا تعمیر و قطعه یدکی به راحتی در دسترس باشه.متاسفانه در هیچیک از کامنتهای مردم مسولین جوابگو نیستند.
اینکه خودوساز ایرانی به نفع مردم ایران و صنعت ایران گام بردارد یک توهم و عوام فریبی بیش نیست چون سابقه 40- 50 ساله این صنعت در ایران کاملا برای همه مردم طی 3 نسل مشخصه ، پس بهتره مردم ما یاد بگیرند که فقط به نتیجه کار فکر کنن نه حرف های صدتا یک غاز این اراذل
بنز با این کار فاتحه خودشو داره میخونه.
میگم یه وقت قیمتش مثل 206 نباشه
206 به دلار در دبی = 206 به ریال در تهران ؟ البته الکی
آیا بنز به دلار در دبی = بنز به ریال در تهران ؟
مونتاژ نه تولید
الحق که شرافت ملی رنگ باخته واین دله های مدرسه علوی 35 سال با بازی دوزیستی (روز راست شب چپی) به نام دین ودیانت البته نوع خودشان حقوق مردم را پایمال مکی کنند این تحفه وزیر دلال و رانت خوار با سی واندی شر کت بنز مونتاژ می کنه مردم به نون شب محتاجند...............
یا امام جعفر صادق...
یکی از دوستان نوشته بود بنز هر جا مونتاژ بشه بنزه! البته بنزه اما مطمئنا بنز ساخته و مونتاژ شده در آلمان با مونتاژ شده در ایران تفاوت زیادی خواهد داشت مثل همین ماشینهایی که در خارج مونتاژ میشند و 5 سال گارانتی دارند ولی توی ایران مونتاژ میشند 2 سال گارانتی دارند تازه کلی هم زمان میخواد تا ایرادهای ریز و درشتشون معلوم بشه
اینها همش نشان دادن در باغ سبز است
فقط شعارهای بدون عمل
ممکن است مرسدس بنز یا فولکس واگن در ایران خط مونتاژ راه اندازی کنند، ولی اولا تا پیچ و پین قاب رو دری را هم به ما میفروشند و حتی نمیتوانیم پلاستیک روکش صندلی آن را خودمان تامین کنیم
دوما قیمت فروش این محصولات هیچ تفاوت چشمگیری با انواع وارداتی آن نخواهد داشت
پس اوضاع چندان فرقی نخواهد کرد
سواری بنزاگر ایران تولید کنه شرکت بنز ورشکسته میشه مثل پژو فرانسه و پژو ایران چقدر فرق داره
بنز مقوایی در راه است.
گیریم که بنز هم تو ایران مونتاژ شد بنز سوارا کین کدوم بخش جامعه میخواد سوار بنز بشه بازم گلی به جمال ایران خو.... هرچی دلتون میخواد صداش کنید یه چیزایی تولید میکنه که من تو و خیلیای دیگه میتونیم یه سری از محصولات چند ساله گذشته از مدلشو بخریم و بریم باهاش مسافرت شمال چادر بزنیم و حال کنیم به کجا چنین شتابان داریم میریم چی داره اتفاق میفته توافق عالیه اما چه خبر داره میشه بنز بیاد یا پورشه یا بی ام دبلیو هنوز خیلیا نمیتونن ارابه مرگ یا همون پراید رو هم سوار بشن....
مدیران ایران خودرو زر مفت زیاد میزنند شما چرا باور می کنید
چه وقت ایران خودرو ساز خواهد شد؟
1- خروح دولت از بخش خودرو سازی کشور.
2-سپردن کار به بخش خصوصی و نظارت فعال بر آن.
3-ارتباط مستقیم دانشگاه با صنعت خودرو.
4-توسعه و تحفیفات بخش های خصوصی در زمینه خودرو.
5-مطابقت رویه کار ، اعم از ثبت شرکت ، برند ، نحوه تحقیق و تولید ، نحوه مشارکت بخش خصوصی با شرکت های همکار ، صادارت و واردات مصابق رویه شرکت های معتر دنیا.
6-حروج خودرو سازی از دست دولت " خصوصا مدیران بی لیافت فبلی و فعلی ، که هنوز بر راس کار هستند.
7-خصوصی سازی به شکل واقعی آن ، نه خصولتی " نیمه خصوصی ، نبمه دولتی"
8-گرفتن مالیات بر آمد از سمت دولت و کمک دولت به معنای وافعی آن ، یعنی وام و حمایت از تولید.
9-سپردن وظایف تولید به بخش خصوصی و خارج شدن تمامی بخش های رقابتی دولتی از بخش های به اصطلاح تولیدی ، در 30 سال اخیر دولت فقط مدعی تولید بوده است و با گرفتن وام های کلان و افراد نفوذی و شبه دولتی ، عملا موحبات نابودی بخش صنعت را فرام اورده است.
10-مشارکت 60 درصدی بخش خصوصی خودرو سازی با چشم انداز تولید ایران نه مونتاژ با 40 درصد مشارکت شریک خارجی به عنوان شریک کوتاه مدت و ارتقاء صنعت داخلی
11- اجاز ثبت ویژه برای مخترعین و نخبه گان برای معرفی برند خودرو ار سوی دولت و مقابله با انحصار طلبی گروه -شخص و یا افراد خاص ، و مراقبت و حمایت ویژه تا احدات کارخانه تولیدی.
نکته :
در یک نگاه شاید خیال پردازی باشد، ولی اگر دولت بخواهد همچنان رویه گذشته را ادامه دهد ، میتوان گفت عده ای سودجو ، بنام مدیر و یا مسئول دولتی ، که بدنبال منافع شخصی یا گروه خاصی را دنبال کرده اند ، به همه مردم ایران خیانت کرده و مانع پیشرفت همه ملت ایران در طول تاریخ خواهند بود .
به کوته فکران و تنگ نظران داخلی :
با مردم ایران مسابقه تجارت ندهید ، با دنیای خارج ابران رقابت سالم داشته باشید ، و تمام راه های رشد را برای هر ایرانی فراهم کنید، اگر خواهان رشد و نمو و تولید ایران هستید ، مانع جوانان ایرانی نباشید ، به امید شعور و آگاهی همه مدیران دلسوز و حامی ایران و ایرانی .
زنده و جاوید ایران -پاینده ابدی ایران
یعنی عجب ملتی هستیما اول میگیم ماشین فرانسوی نمیخوایم و حرف از بنز و ولکس می کنیم بعد که میگن قراره بیان همه مسخره میکنن و باز ایراد میگیرن هر وقت ملت فهمیدن چی میخوان و چی به چیه اون موقع شاید بشه به پیشرفت مملکت امیدوار شد