اگر شما خریدار نسخه BANG & OLUFSEN از بامو سری 6 گرن کوپه باشید، احتمالاً جزو معدود افرادی خواهید بود که میتوانید از صدای سیستم صوتی خودروی خود علاوه بر صدای جذاب و گیرای موتور V8 آن لذت ببرید!
تعجب نکنید اگر برخی از پزشکان سعی داشته باشند تا به زودی زود گوشهای شما را معاینه کنند!
بامو، 100 دستگاه از مدل 650 گرن کوپه را با هر دو پسوند i و Xi (تمام چرخ متحرک) تولید میکند. علاوه بر ویژگیهای خاص، نسخه B&O با ارائه لیست جذابی از تجهیزات استاندارد مثل پکیج تهویه مطبوع نسخه M اسپرت حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. گفتنی است که نسخه M اسپرت شامل بسته M، پکیج اجرایی، پکیج چراغهای LED و بسته کمک راننده است.
کمپانی بامو تنها 10 دستگاه از نسخه M6 گرن کوپه BANG & OLUFSEN را تولید خواهد کرد. اگر این تعداد کم برای شما ناخوشایند است، شاید با نگاه به تصاویر و مشخصات آن، خنده بر روی صورت شما نمایان گردد. هر یک از این M6 ها، پکیج مسابقه ای competition را خواهند داشت که خروجی موتور توئین توربوی 8 سیلندر را از 560 اسب بخار به 575 اسب بخار میرساند. این خودروها همچنین دارای بسته اجرایی و کمکراننده خواهند بود.
از سوی دیگر شما میتوانید از بین دو رنگ منحصربهفرد سفید برلیان و گرافیت سیاه یکی را انتخاب نمایید. در بحث تریم داخلی نیز میتوان چرم Merino را در رنگهای سیاه و عقیق سیاه سفید با دوختهای ویژه سفارش داد. همه این موارد با تریم چوب سیاه piano تکمیل میگردد.
اما میرسیم به بخش جذاب این خودرو یعنی تجهیزات صوتی!
شما قادر خواهید بود تا از طریق سیستم صوتی 1200 واتی BANG & OLUFSEN لذت واقعی موسیقی را درک کنید. همچنین میتوانید از هدفونهای Beoplay H6 استفاده نمایید.
محدوده قیمتی این مدلها از 116240 دلار برای نسخههای 650i و B&O تا 152423 دلار برای نسخه ی M6 متغیر است.
نظر شما چیست؟! آیا این نسخههای خاص و تولید محدود با ارزش هستند؟! آیا شما علاقهمند واقعی موسیقی هستید؟!
BMW همیشه بهترینه
کلا باهاش خیلی حال میکنم
همین چند روز پیش یه مقاله در رابطه با سری 5 بود ، واقعا میشد حفظ اصالت طراحی و دید .خیلی خوب تونستن در عین بروز کردن طراحی ها و افزودن زیبایی اون اصالت طراحی و جلو پنجره کلیوی بمونه ، چراغ دوبل جلو و … بمونه.
ابهتش از همه هموطناش بیشتره ، همیشه عصبانی و خشمگین .
کاشکی ی عکس هم از جلوش میذاشتی.هر چند همه شون شبیه همن.
دوستانی که طرفدار bmwهستند راسته که m6جدید رو یه ایرانی طراحی کردن
بله درسته! اقای نادر فقیه زاده طراحیش کرده
مرسی آقا پیمان.واقعا زیباست.جالبه bmw m5 که تقریبا شبیه همین m6 هستش.خیلی ها تو همین پدال گفتن طرح قبلی m5 بیشتر دوست دارن یعنی ما ایرانیا دشمن سلایق هم هستیم
درود
واقعیت داره
میرخانی رشتی موتورش رو طراحی کرده
اون یکی هم فنرش رو طراحی کرده
یه [...] دیگه هم بدنه و ……. طراحی کرده
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
درود
ای بابا چقدر دیس دادند
دوستان منظور از
(((((((((میرخانی رشتی موتورش رو طراحی کرده
اون یکی هم فنرش رو طراحی کرده
یه [...] دیگه هم بدنه و ……. طراحی کرده))))))))
مدیران خودروساز و قطعه ساز ایران بود و اشاره به مناظره چند وقت پیش داره
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
مهدی جان من گرفتم همون اول منظورتو و لایک دادم
هنر نزد ایرانیان هست بس
آره داداش اسم طراحش هم نادر فقیه زاده هستش.
شاهین جان سپاس..طراحی سری6 بی ام دبلیو زیبا بود با این مدل خاص جاودانه شد…واقعا بجز قیمت همه چیش عالیه
البته چون نسخه تولیدمحدوده می ارزه
شاهین جان خب یه ذره زود تر میگفتی.یدونشو میگرفتیم برای جام جهانی!!!!1
اهنگ جام جهانی رو میبدیم رو ولوم80 گوش میکردیم.ای بابا!
هیچ تصوری از کیفیت صدای این خودرو نمی تونم تو ذهنم مجسم کنم، یعنی چه کیفیتی خواهد داشت؟!!!
Black Series
مثل همیشه عالی.
یعنی میتونه چیزی جذاب تر از اینم باشه ؟؟ همکاریه BMW و B&O …
Perfect Car _ Perfect Sound
با سیستم صوتی این خودرو میشه یه عروسی رو چرخوند!!!!
دوستانی که bmw دارند یه لطفی می کنند توضیح بدن دنده اتومات bmw به چه صورته(یعنی چه جوری از p به D میره) فکر کنم با همه ماشینایی که من دیدم فرق می کنه
سلام دوست عزیز
دنده ی bmw مثل بقیه متحرک نیست و در جای خود ثابت است و مثل دسته ی جوی استیک عمل می کنه. وقتی شما می خواهید از p به d بروید ابتدا پدال ترمز را گرفته سپس دکمه ی سمت چپ دنده رو (اکه دقت کنی توی عکس پیدا هست) می گیری بعد با هل دادن دنده به پایین ماشین در وضعیت d قرار می گیرد.
شاهین جان ممنون بابت مطلبت
سیستم صوتی لپ تاپ من هم bang & Olfsen ICEpowe واقعا که معرکست
bang & Olfsen دو نفر هستند که تو سیستم صدا و موسیقی دیگه حرفی واسه گفتن نذاشتن
بابا این ب ام و دیگه کیه؟! داره خودشو از رقباش جلو میندازه…
فقط میتونم بگم اااااوووووووووفففففففف
واقعا مسخره است…بنز و ب ام و یه سیستم صوتی ثابت ندارن هر دقیقه یه سیستم صوتی رو ماشینشون میزارن…یه مقدار از لکسوس یاد بگیرین با سیستم قدرتمند مارک لوینسونش از همون ابتدا روی این ماشین بوده تا الان و خواهد بود…و هیچ سیستمی هم قابل قیاس با این نیست…فرق لکسوس با بقیه خودرو ها اینه که هیچکی نمیتونه از مارکلوینسون استفاده کنه و پا تو هر ماشینی میزاری سیستم صوتیش تو چند تا ماشین دیگه هم هستو یبینی و این نهایت مسخرگیه……لکسوس از همون اول همه چیزاش خاص بوده و خواهد بود…به جای the best or nothing… بیاد اینارو درست کنه چون خیلی زشته…اینا هم جزوی از تکنولوژی بحساب میاد دیگه نمیاد…مثلا بهترینینا و شعارتونم گویای اینه…پس دنبال یه سیستم منحصربفرد برای خودتون باشین بنز و ب او و ایها….
فرید جان ب ام و فقط تو این مدل از سیستم B&O استفاده نکرده!! تو خیلی از مدلاش این سیستم صوتی رو داره. بعدشم حالا تغییر دادن یا ثابت نگه داشتن سیستم صوتی همچین مهم هم نیست که این موضوع رو نشونه ی مسخرگی بدونی!!
حسین جان اگه یبار خوووووب کامنتمو بخونی متوجه میشی که من چی گفتم…من میگم این واقعا مسخره است که برندی مثل بنز و ب ام و و غیره…بجای داشتن یه سیستم صوتی انحصاری واسه خودشون از سیستم صوتی استفاده میکنن که تو چند تا شرکت خودرو سازی هست…الان آئودی آستون مارتین ب ام و و محصولات آ ام جی مرسدس از این سیستم استفاده میکنن…یه سیستم مخصوص مثل لکسوس که از همون اول سیستم صوتیش مارک لوینسون بوده و هست…تو ب ام و میشینی یا بنز باید همه چیش فرق داشته باشه با بفیه ماشین ها…پس نتیجه میگیریم این مسخرست…حالا چون شماها عشق بنز و ب ام و هستین قبول نمیکنین که…مثل اینکه مشکل قبول نکردن رو هم با بقیه دوستان داریم فکر میکردیم یه عده محدود هستن که غیرتی هستن و الان بگی شبه قبول نمیکنن…
فرید جان، بله من عشق ب ام و و بنزم و میدونم که هر ماشینی از قطعات زیادی ساخته شده که الزاما همشون کار خود کمپانی نیستن حتی در ب ام و و بنز. مثلا گیربکس های ZF یا لنت و دیسک ترمز برمبو. به نظرت استفاده از اینا مسخرس؟ بنز باید حتما حتما خودش گیر بکس بسازه؟ B&G از بهترین تولید کننده های سیستم صوتی در دنیاست که ب ام و هم یکی از مشتریاشه، مثل ZF. منحصر به فرد بودن یک برند که به این چیزا نیست. هیچ کمپانی ای نمیتونه همه چیزشو به صورت انحصاری داشته باشه. عوضش ب ام و و بنز چیزای انحصاری زیادی دارن که لکسوس اونا رو نداره
ولی جدای از این بحثا، همونطور که گفتم سیستم صوتی یه ماشین اونقدرا هم مهم نیست که چه مارکی باشه،مهم اینه که خوب باشه. B&G هم که خوبه. حلا لکسوس دوس داره از لوینسونش استفاده کنه، ب ام و از B&G. نمیدونم این از نظر شما چه اشکالی داره؟
دوست عزیز من با شما هیچ بحثی ندارم حرف شما درست…بیخیال عزیزم…اصلا متوجه حرف من نمیشیا هی حرف خودتو میزنی…همه عشق بنز و ب ام و ایها همینن متعصبن شما هم یکی از اونها.
باشه آقا فرید، من دیگه در این مورد با شما بحث نمیکنم
لکسس واقعا با سیستم لوینسونش خاصه…
به نام علی
حیف که شب های قدره و سیستمش کاربری نداره وگرنه میخریدمش!!!!!!!!
درود
از این ماشین متنفرم چون شاهکاره
لامصب هم طراحی بیرونش و هم فضای داخلیش عالی شده
قدرتش هم 575 اسب شده
فکر نمیکردم انقدر زیبا باشه
فقط چرا دو رنگ سیاه و سفید (برلیان) براش انتخاب کردند؟
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
اخه یه ماشین چقدر میتونه زیبا باشه!! چراغ عقبش هم که منو دیونه کرده!
سری 6 گرن کوپه رو خیلی دوست دارم
ولی پولشو ندارم!
بیش از 80% مردم جهان پولش رو ندارن
جذابیت سری 6 به کوپه بودنشه با این وجود 4 درش هم خیلی جذابه اما چیزی که خیلی عجیبه اینه که بی ام و اصلا نمی خواد طراحی داخلی ماشیناش رو که مربوط به اوایل دهه 2000 هست تغییر بده
داخل سری 6 و7 و 5 شبیه همه که واقعا هم جذاب و با کلاسه
کسی نمیتونه مانع خوب بودن bmwباشه,ام انصافا cls یه پله بالاتر از ایناس مخصوصا فیس لیفتش که واقعا میخکوب کنندس.
درود. من یه مقایسه بین CLS و سری 6 و آئودی (فکر کنم) A7 خوندم که توش ب ام و اول شده بود و بنز سوم. البته زیاد نمیشه به این مقایسه ها مطمئن بود چون نظرات داورای مختلف با هم متفاوته و ممکنه یه جای دیگه عکس این نتیجه بدست بیاد
واقعا زیباست. هم داخلش و هم خارجش سه شاهکار طراحیه. من که لذت بردم.
برای از p به d رفتن یه دکمه بغل دسته دنده هست اون رو فشار میدی دوتا میای پیایین میاد رو d بعد برا روی p برد هم روی دسته دنده یه دکمه هست که روش نوشتهp فشارش میدی میره روp
من دیگه حرفی ندارم
هدفونش رو بزارن تو گوش مدیرای سایپا و ایران خودرو و صذا رو بزارن رو صد شاید صدای مردم ایران رو بشنون شاید..
شاهین جان بسیار عالی بود. دمت گرم داداش
مردونه جذاب جدی و عالی
طراحی خیلی عالی داره.آدم این چیزارو میبینه پیاده بره بهتره تا با پراید!!
BMW همیشه بهترینها رو داره