سانگ یانگ، فیس لیفت جدیدی از کوراندو را برای ارائه در سال 2013 معرفی کرد. کوراندوی جدید با چهره ای تهاجمیتر قصد دارد تا طیف خریداران جوان تری را به خود جذب کند.
جلو پنجره مشبک و سپر تجدید نظر شده و چراغهای LED جدید جلو میتوانند جلب توجه کنند. در حالیکه تغییرات در پشت خودرو کمتر و شامل اسپویلر بزرگتر عقب و تغییرات در چراغهای عقب میباشند.
تغییرات داخل کابین به مراتب قابل توجه ترند. داشبورد جدید همراه با سیستم سرگرمی مدرن، استفاده از چوب و تریم فلزی و مواد با کیفیت را میتوان از ویژگیهای مدلهای جدید بر شمرد.
در زیر کاپوت، دو موتور 2.0 لیتری در دسترس اند. نسخه پایه 149 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. در حالی که نسخه قویتری با قدرت 181 اسب بخار و همان گشتاور 360 نیوتن متری نیز قابل انتخاب است. گیربکس نیز میتواند یکی از انواع 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک و انتقال نیرو به دو یا چهار چرخ انتخاب شود.
قیمت کوراندوی جدید از 18,640 دلار آغاز میشود.
تا حالا دقت کردین وقتی احساس می کنین گم شدین اول «ضبط ماشین» رو کم می کنین!!
واسه این که نیمیدونی مامورهای اون منطقه کجان و چقدر گیر میدن. . .
اقای ذوالفقاری من با کامنت هات خیلی حال میکنم… دمت گرم…
درود.با کدوم کامنت هاشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با اون کامنت که تو مطلب تسلا وارد اروپا شد نوشته: زرق و برق دنیا فریبتون نده.
یا توی مطلب پیشرانه ی جدید مرسدس بنز برای فرمول یک نوشته: علم بشر تا کجاها که پیش نرفته ولی هنوز نتونسته علت سکسکه را تشخیص بده.
خواهشا بیش از حد کیفیت سایت رو پایین نیاورید.مطلب های ایشون را فقط من در فیس بوک و برنامه گوشی های اندروید ( جملک )مشاهده میکنم.
V12
که چی الآن؟؟
طراحی داخلش که با هیوندا هیچ فرقی نداره . من نسل قبلیش رو یه نمایشگاه دیده بودم جلوپنجره اش از پلاستیک خیلی ضعیف ساخته شده بود . در کل از این شرکت خوشم نمیاد .
شرکت سانگ یانگ هر چی باشه از سایپا و ایرانخودرو بهتره …
حداقل فقط جلو پنجرش از پلاستیک ضعیف ساخته شده و طراحی داخلش هم از هیوندای گرفته شده از این پراید و سمند بهترن که وقتی هزار کیلومتر باهاشون کار می کنی پیچ و مهره هاش میزنه بیرون و رو ی کمک فنرها ماشین می خوابه …
حداقل ظاهر این ماشین مثل مدلای قدیمی سانگ یانگ چندش اور نیست.در کل داخلش بهتر از بیرونش طراحی شده
داداش نسبت به مدلهای قبلی سنگ یانگ ناشکری نکن ، ایران خودرو واسه roa , samand و پیکان وانت شعار میده ” راه تو را می خواند ” . اگه ایران خودرو میتونست سنگ یانگ کوراندو و موسو را تولید کنه حتما شعار میداد ” آسمان تو را فریاد میزند ” بعدشم علاوه بر دولت ایران از کلیه نهادهای بین المللی درخواست حمایت میکرد تا بتونه تولید پیکان وانت را صد ساله کنه و پژو روا را مجهز به توربوهای دوقلو کنه
خیلی طراحی منطقی تر و به روز تری داره
به نظرم با اسپورتیج یا توسان می خواد رقابت کنه
قیمت این ماشین تقریبا 90 تا 100 میلیون تومان د میاد که نسبت به دیگر رقبا مانند کیا اسپورتیج هیوندای سانتافه و … قیمت بسیار پایین تری دارد ولی کلا در ایران مردم زیاد به طرف خودرو ها ی شرکت سانگ یانگ نمی روند .
چطور حساب کردی شد 100 میلیون؟ اگه ایران بیاد کمتر از 170 نیست
مگه سانگ یانگ چند ساله تاسیس شده که فیس لیفت میزنه؟ ( انقدر زشت بودن که زود فیس لیفت زدن )
داخلش هم که فتوکوپی برابر اصل هیونداست.
درود امین جان.سانگ یانگ قدیمی ترین و اولین خودرو ساز کره جنوبی هست.که تاریخچه را میتوانی در سایت رسمی رامک خودرو که نمایندگیه محصولات سانگ یانگ رو در ایران داره بخونی.
در پایین عکس نسل قبلی رو برات میذارم.
http://www.netcarshow.com/ssangyong/2011-korando/
این نسل از کوراندو اصلا وارد ایران نشد.نسل قبلی این ماشین وارد ایران شد که از موتور های 2300 و 3200 ساخت شرکت مرسدس بنز استفاده میکرد.
موفق باشی.
V12
راستی چرا مارک سانگ یانگ روش نیست ( شایدم عوض شده )
موتور ۲ لیتر با ۱۴۹ اسب بخار و ۳۶۰!!! نیوتون متر گشتاور؟ یک مقدار بیشتر توضیح میدید؟ دیزله؟ بنزینیه؟ توربوه؟
هر چی هست قشنگه
چین مگه چند ساله خودرو ساز شده که می تونه شاسی بلند بزنه و تازه از رقابت و بازار رقابتی نترسه
تازه فیس لیفت هم به این سرعت بده بیرون
ما هنوز سمند رو داریم با همون مشخصات چند سال قبلش تولید می کنیم
حیفه به خدا
بابا تو خدا اسم چین رو نیارید میفهمه فردا صبح زود مدل بالاترشو میزنه
این خودرو از شرکت سانگ یانگ موتور کره جنوبی است ودر واقع اولین شرکت خودروساز کره جنوبی است وقبلا برای قوای محرکه اش از بنز المان استفاده میکرد که اون اتاق ها واون موتور به هم نمیامدن و خوب در نمیامد جدیدا خبر ندارم از چه قوای استفاده میکنه..اگر از موتورهای کیا و هیوندای یا امریکایی استفاده کنه برای خودروهاش موفق خواهد شد .. موتور بنز فقط برای اتاق بنز..
درود.ماشین قشنگیه.یک شاسی بلند جمع و جور شهری.موتورش هم عالیه.ولی عقبش چنگی به دل نمیزنه.جلوش خیلی بهتر طراحی شده.هر چی که هست جای افرین داره چون داره پیشرفت میکنه.
V12
حالا چرا بعضی از دکمه هاشو کره ای نوشتن؟
میخوان زبانشونو تحمیل کنن؟
مسلما برای صادرات خارجی باید اصلاح بشه
چقدر زشته زشتتتتتتتتتتتتتتتتتت …