چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین

ماشین آلات مهم است که ما از جایی به جای حرکت می کند. طرح ها و مدل اتومبیل های سواری برای بیرون آمدن سالانه و آنها نگاه شگفت انگیز در هر سال. چرا طراحی خود را برای یک ماشین شروع نمی کنید؟ در اینجا یک مقاله به طراحی یک ماشین است.

ویرایشمراحل

  1.  
    1

  2. چگونگی طراحی ماشین با مداد رنگی تمرین طراحی ماشین اموزش طراحی بدنه ماشین tarahi mashin How to Design a Car چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین

  3. چگونگی طراحی ماشین با مداد رنگی تمرین طراحی ماشین اموزش طراحی بدنه ماشین tarahi mashin How to Design a Car چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین

  4. چگونگی طراحی ماشین با مداد رنگی تمرین طراحی ماشین اموزش طراحی بدنه ماشین tarahi mashin How to Design a Car چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین

  5. چگونگی طراحی ماشین با مداد رنگی تمرین طراحی ماشین اموزش طراحی بدنه ماشین tarahi mashin How to Design a Car چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    5

    اگر شما در حال کار برای یک شرکت خودرو و یا شاید فقط کسب و کار کوچک خود را، و سپس سعی کنید به ماشین. به یاد داشته باشید، آن را از مواد گران قیمت را ندارد مگر شما می دانید که شما قادر به پرداخت هزینه و هنوز هم سود را خواهد بود.

  • چگونه می توانم استفاده کنم تصاویر ماشین را به یک طراحی؟
    جذاب مولف
    شروع ردیابی بیش از تصاویر ماشین و به آرامی به رسم آنها را در خود خود را دریافت کنید. با کمی تمرین، شما می توانید ایده های خود را بر روی کاغذ است.
    مفید نیست 0 مفید 10
  • چگونه می توانم تبدیل شدن به یک طراح خودرو اگر من در کلاس 7 هستم؟
    جذاب مولف
    انتخاب درس و دوره های آموزشی در مدرسه، و نگه داشتن رسم ایده های خود را. همانطور که شما مسن تر، شما می توانید ایده های خود را ارائه و درخواست برای کارآموزی. نگه داشتن خارج برای برنامه های با شرکت های خودرو برای قوم جوان مثل خود شما.
    مفید نیست 3 مفید 21
  • چه تجهیزات کامپیوتری برای ماشین-طراحی مورد نیاز است؟
    جذاب مولف
    این برنامه اغلب توسط طراحان ماشین استفاده می شود اتوکد است، که بسیار گران قیمت است. برنامه هایی مانند 3DS مکس، مایا، و Cinima4D نیز استفاده می شود، بلکه بسیار گران قیمت هستند. ابزار رایگان قدرتمند برای طراحی 3D خواهد بود بلندر، اما مانند برنامه های دیگر، آن را بسیار پیچیده یک منحنی یادگیری بسیار تند و. با این حال، با گذشت زمان و صبر و شکیبایی شما در نهایت می توانید از آن آویزان است و طراحی یک ماشین واقعا سرد، به دنبال.
    مفید نیست 4 مفید 11
  • آیا من یک درجه به طراحی اتومبیل نیاز دارید؟
    جذاب مولف
    به طور کلی، بله. بسیاری از کالج ها ارائه برنامه های متخصص در صنعتی / طراحی حمل و نقل، بسیاری از طراحان خودرو در رشته چیزی شبیه به این.
    مفید نیست 3 مفید 9
  • چگونه می توانم یک موتور احتراق طراحی کنم؟
    جذاب مولف
    در دیگر موتورهای احتراق داخلی نگاه کنید و یک ایده کلی از چگونه کار می کند، پس از آن چیزی در مورد آن مانند راه آن را از طریق چهار سکته مغزی می رود را تغییر دهید.
    مفید نیست 0 مفید 1
سوالات بدون پاسخ

نمایش پرسش های بی جواب بیشتر